Czym jest SEO?

BANER

Seo, czyli search engine

Seo jest sposobem optymalizowania stron internetowych. Optymalizowania, czyli ich promowania w wirtualnym świecie. Jest to jeden z elementów SEM, czyli Sem Engine Marketingu. Taki marketing w wyszukiwarce internetowej jest coraz bardziej popularny. Coraz częściej teksty nie muszą być wysokiej jakości, lecz mają zawierać określone słowa kluczowe. Jest to najważniejszy wyznacznik tworzenia tekstów internetowych. Nie artyzm i kunszt, lecz ich walor użytkowy. Pozycjonowanie stron internetowych, czyli umieszczanie ich na dobrych pozycjach w wyszukiwarkach internetowych jest procesem. Trwa długo, trzeba dokonywać aktualizacji i starać się zyskać jak najwięcej informacji na temat pozycjonowania – gdy wykonujemy je samodzielnie, lub znaleźć znakomitą firmę, która wykona pewne prace za nas, w naszym imieniu.

Seo i Sem mają wiele aspektów, dlatego nie można tworzyć ich przy okazji, lecz działać już podczas tworzenia określonej strony internetowej. Strona musi być dobrze wypromowana od samego początku. Każdy właściciel firmy powinien poznać podstawy seo, aby uchronić się przed usługami szarlatanów oraz oszustów. Dzięki podstawowej wiedzy uzyskanej z książek oraz portali internetowych odróżni wiedzę od oszustwa. Nie ma żadnego powodu, aby płacić firmom, które nie znają się na seo i usiłują sprzedać usługi kiepskiej jakości.

Dobra jakość tekstów, skuteczne seo i sem pozwolą dobrze, skutecznie i na stałe wypromować stronę internetową firmy. A taka strona to nie tylko źródło informacji, lecz również dochodu. Im więcej informacji, lepszej jakości, ciekawszych, tym lepsze perspektywy dla firmy. I to jest celem seo oraz sem, a także atutem każdej firmy.

O autorze

Marta Felińska

Komentarze wyłączone