Więcej niż obecność w internecie

Internet i bycie w nim

Fotolia_71129053_Subscription_XXL

Obecność w internecie jest ważna. Bez własnej strony internetowej nie ma mowy o rozwoju firmy. Strona internetowa jest sygnałem dla klientów, że firma poważnie traktuje nowoczesne źródła komunikowania, ma pomysł na biznes, a informacje o produktach i usługach są zamieszczane w internecie. Strona musi mieć przyciągającą szatę graficzną, ciekawą treść, aktualizowaną regularnie i być dobrze promowana w internecie. Wysokie wyniki w wyszukiwarkach sprawią, że klienci odnajdą taką stronę.

Czy otworzyliby Państwo sklep na piątym piętrze budynku czy w centrum handlowym?

Czy zostawiliby Państwo puste witryny, czy wyłożyliby w nich towary?

Czy ignorowaliby Państwo klientów, czy staraliby się przykuć ich uwagę?

Strona internetowa jest taką witryną – nie tradycyjnego, ale internetowego sklepu. Reklamą oraz promocją produktów, która przykuwa uwagę klientów i zachęca ich do zakupów. Dzięki stronie można uzyskać wiedzę, znaleźć kontakt i napisać do sklepu lub zadzwonić do konsultantów. Coraz więcej internetowych sklepów oferuje usługi konsultantów przez cały tydzień od rana do wieczora. Strzałem w dziesiątkę jest stworzenie newslettera, czyli firmowego biuletynu. W nim można zawrzeć dziesiątki informacji i rozesłać go do klientów. To najlepsza i tania reklama. Taki biuletyn mogą stworzyć pracownicy firmy, w ramach ich obowiązków.

Dobra strona internetowa to wspaniała reklama dla każdego klienta. I tak ją należy traktować.

 

O autorze

Marta Felińska

Komentarze wyłączone