Nowa jakość promocji

Nowa jakość promocji, czyli czasy się zmieniły

 Czasy się zmieniły – do przeszłości odeszło promowanie firm w ulotkach, broszurach, telewizji, radio oraz gazetach. Dzisiaj główny ciężar promocji przeniósł się do internetu. To medium podbiło świat. Widać to po coraz gorszej sprzedaży tradycyjnych gazet i czasopism. Firmy pokazują się w internecie, mają fan page w mediach społecznościowych, są obecne wszędzie tam, gdzie mogą zdobyć popularność wśród nowoczesnego odbiorcy. Część seniorów woli gazety i czasopisma, jednak młode pokolenie uwielbia internet oraz wszystko to, co jest publikowane w internecie. Karmi się informacją elektroniczną, często zmienianą oraz aktualizowaną. Firma, której celem jest dotarcie do młodego odbiorcy koniecznie musi stworzyć promocję w internecie. Taki sposób promowania produktów i usług firmy ma sens i cel. Rozwój firmy jest realny, gdy podąża z duchem  czasu oraz stara się osiągnąć jak najwięcej w nowoczesnych mediach. Im więcej nowoczesności w firmie, tym lepsze są jej perspektywy na przyszłość. Poza tym firma powinna wyprzedzać konkurencję, szukać możliwości rozwoju, o których jej konkurenci w danej chwili nie myślą. Dlatego też każda firma powinna zatrudnić ludzi kreatywnych, wiek nie jest istotny, ważne są pomysły, otwartość oraz skłonność do tworzenia innowacyjnych rozwiązań. Postępując w ten sposób ma szansę na osiągnięcie sukcesu rynkowego.

Dochodząc do konkluzji – jest kilka kluczowych słów: innowacyjność, kreatywność, sukces rynkowy, promocja w internecie, nowoczesne sposoby promocji.

Fotolia_71127572_Subscription_XXL

O autorze

Marta Felińska

Komentarze wyłączone