Robienie ćwiczeń

Jeśli motywacja zmieni twój sposób rutynowych ćwiczeń to wiedz że badania odkryły, że ludzie, którzy dwukrotnie robią zmodyfikowane ich treningi w miesiącu byli bardziej prawdopodobne, niż trzymać się swoich planów w stosunku do tych, którzy zmienili swoje schematy kiedy chcieli. Nuda nie wydaje się być czynnikiem; wydaje się, ludzie po prostu cieszył różnorodność więcej.

Do silnego tyłu, które przyciąga wzrok wszędzie, Marta Czarnogóra, Miami oparte fizjolog ćwiczenia i wytrzymałość i klimatyzacji dla autobusów, zaleca ukończenie 100 huśtawki Kettlebell Nonstop z umiarkowaną masę na końcu nogi treningu. Jeśli nie można uzyskać dostępu do Kettlebell, czy deadlifts i Hip-silniczków zamiast. "Kobiety mają tendencję do przecenić czworogłowego nawet wtedy, gdy myślą, że pracują w tyłek.

Z tych dwóch ćwiczeń, że nie będziesz mieć problemu angażowanie pośladki i mięśnie tylnych nogach, "Czarnogóra mówi. Po raz pierwszy nie mówimy o śniadanie, ale raczej posiłku regeneracji po treningu. “Tak wiele kobiet pominąć odżywiania po wysiłku, ponieważ nie chcesz, aby cofnąć kalorii po prostu spalone”.

O autorze

Bartosz Talar

Komentarze wyłączone